Гарантія та сервіс
Шановні покупці!
Ми висловлюємо подяку за зроблений вами вибір. Гарантуємо найвищу якість придбаної техніки
Lair та гарантійний сервіс у разі виникнення неполадок.
Дотримуючись наведених нижче рекомендацій, ви отримаєте максимальний гарантійний термін на придбане обладнання і захистите себе від втрати часу та вірогідності виникнення зайвих питань з боку обслуговуючої організації.
Кондиціонери LAir представлені в побутовій серії.
Термін гарантії на побутові спліт-системи LAir — 2 роки, випаровувачі – 1 рік, холодильні камери – 1 рік.
Гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу, експлуатації обладнання та щорічного сервісного обслуговування.
Компанія-виробник кондиціонерів дає гарантію на вироблену техніку, за умови проведення сервісного обслуговування кондиціонера через рік. Відмітка про проведені профілактичні роботи ставиться в гарантійний талон. У разі її відсутності, компанія не несе гарантійних зобов’язань
Гарантія та сервісне обслуговування
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
- якщо буде потреба роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативних для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися правил безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Гарантійне обслуговування
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
* модель;
* серійний номер;
* гарантійний термін;
* дата продажу, від якої згодом буде відраховуватися термін гарантії;
* дата монтажу – для розрахунку терміну до першого технічного обслуговування.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації – це є обов’язковою умовою гарантійного обслуговування.
Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. У разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до нас і ми постараємося вам допомогти у вирішенні ваших питань.

Відмова в гарантійному ремонті або обслуговуванні
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
* порушено збереження гарантійних пломб;
* є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
* порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
* було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
* неправильно заповнений гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.